2013年4月1日 星期一

Cheery Chums Macaron Lollipop / Cheery Chums 馬卡龍棒棒糖


下的Cheery Chums (小白兔)馬卡Macarons 應下 (復活)節先.


 


詳細做法食譜, 請到這裡.



加入了Wilton White Icing Color白色食用色素, 所以的糊係白的




我的
邊呀!!! 3mins就出現了!!!!




放涼後
, 唧上Cheery Chums
耳朵, 眼睛和腮紅... 






買了八款環保紙吸管, 又靚又衛生, 好過用膠的….




內餡是巧克力, 還加了杏脯乾, 紅莓乾和黃金葡萄乾.  Yummy yummy!!!






一支一支棒棒糖準備好啦
!!! GO! GO! Let’s go!!!




 
 
 

1 則留言:

  1. 請問邊到可以買White Icing Color?
    [版主回覆08/10/2013 14:19:59]我係orange baking (荃灣)買http://www.orangebakingstore.com/webpage/main.htm. 打電話去問下有無先。其他店都有:Wilton (中環)

    回覆刪除