2013年4月1日 星期一

細張生 - 被蚊咬和防蚊篇

話說有一日早上係廁所打死了兩隻蚊而且有血的。心想 "誰那麼可憐呀?被蚊針左咁多血?" 

其實,我同大張生都非常之惹蚊的。去到戶外總被蚊叮。但我倆都沒被咬。

點知見到細張生後,才知道那個可憐蟲就是他!!! 我家在40樓,都有蚊!!!蚊從那裡來?????那刻,亦是唯一一刻,希望被叮的人是我!

細張生面上被咬了6粒,手上被咬了2粒。原本只是細細粒一點,過了幾天都不散。仲紅,嚴重左!見到都覺得癢死!!!!!!!!

你看看他的臉豬仔, 不咬他, 咬誰???!!! sigh.... 於是立即去買無比滴。搽了一晚,的蚊爛散開了,沒有之前咁紅,但仍腫起。


的蚊爛中間仲起埋水pop咁嘅,有水,摸落去都幾突同埋腫,大大粒。 



 


 





隔了一日又去買了雙飛人和一支葯膏叫 Histergan Cream, 係藥房老闆介紹的,話適合嬰兒,沒有類固醇,話效果不錯。

抱住姑且一試的心態,又搽雙飛人又搽 Histergan Cream。隔了一晚,又真係散左,無咁好和腫了。水pop沒有咁水,細粒左。



 又過了一日,為什麼細張生眼角和耳朵附近又多了幾粒?又係紅紅腫腫的?臉上一共被咬了十幾粒!!!!!!!!! WHAT?????!!!!!!! WHY????!!!


但這次我沒見到有蚊呀?WHY????? 我家Nanny說有可能是濕疹著我們帶細張生去看醫生。我95%肯定是蚊咬的,都不像濕疹;濕疹會左一"達"右一"達"嗎? 而且,我想起最近nanny開始給細張生食牛肉。。。啊!怪不得,的血咁好味啦??!!!

為左搞清楚,決定帶細張生去看醫生。其實都不太有用,因為醫生都不確定是不是蚊咬的。開了一瓶抗敏感藥水和抗生素藥膏叫Fucidin Cream。半信半疑,最後,都係沒有服用。還是繼續用Histergan Cream.  

其實, 到了Day 2-3, 已經沒有咁紅同腫啦....但到現在都十日, 的蚊爛都未消失...仲係紅的...

除此之外,又買了拜高滅蚊油和珮氏防蚊貼,是依家細張生睡覺必備之選。



沒有留言:

張貼留言