2013年6月27日 星期四

焗香辣白酒海鮮意大利粉食譜

我係鍾意食麵呀意粉多過食飯. 上次個Lasagna想再重試, 但一直無時間. 今次又想整新野....

這個意粉超好味!!! (其實, 我好少讚自己...真的. 以後要讚多的...哈哈!!!)

基本上, 我只食咗一小碗, 大張生全部同我食清晒. 食完之後, 問我仲有無....點解煮咁少....





焗香辣白酒海鮮意大利粉 (4人份量)

 



 



材料:



 



急凍青口  一磅



白酒  半杯



虎蝦()    



波特佩羅魔菇 (波特菇)    兩個 (切  



蕃茄  兩個 (切粒)



意大利粉  390



蕃茄紫蘇意粉
 
三至湯匙



 



調味:



小紅辣椒
 
條(切粒)




 適量 (切粒)



 適量
(切粒)



  適量



  適量



 



 



做法



1.  
意大利粉放入滾水煮至熟透後, 然後過冷水,倒入篩子中隔去水份, 備用.



2.  
蝦挑腸、清洗乾淨, 保留蝦頭, 備用



3.  
蝦頭和急凍青口(連袋裡的汁)放入鍋中, 加入白,
蓋上鍋蓋, 熄火.    



4.  
用油炒香蒜和辣椒, 加入蕃茄和
波特菇, 炒至軟身. 倒入煮過蝦頭和青口的湯汁(用篩子隔走雜質). 用細火.
 



5.  
加入
意粉醬煮至稍為濃稠, 再放入蝦煮熟, 熄火. 加入茜和調味. 



6.  
意粉撈入
醬汁中拌勻, 分成四份.



7.  
牛油紙放在碗上, 倒入已拌好的一份意粉份量, 包好. 重覆三次.



8.  
預熱焗爐200度約10分鐘, 放入已包好的意粉, 8-10分鐘,




沒有留言:

張貼留言