2013年6月18日 星期二

細張生 – My Busy Town 多功能繞珠木箱玩具 & 學步車




近半年, 淘寶了幾次. 主要都係買玩具比細張生. 同一件玩具在淘寶買便宜過在香港買幾倍. 而且在淘寶, 什麼都能找到, 款式又多. 我係因為有朋友可以幫忙把玩具送到香港給我, 我先會買. 若加上運費 $$$, 我應該會忍下手, 唔買.

 


昨晚收到兩件玩具, 我自己都好鍾意的.


 


一件係My Busy Town 多功能繞珠木箱玩具, 另一件係好得意的學步車.





依個繞珠木箱頂上係串珠遊戲, 細張生已經懂得用手指把珠仔推來推去.其他的遊戲, 佢都識郁下, 轉下, 開下的. 佢一見到個玩具已經手舞足蹈, 十分興奮.



角位磨過,不容易撞親.外表顏色鮮艷.木的質料平滑. 底部有個轉盤, 可旋轉. 轉到邊,玩到邊.  

 

四面有不同的遊戲:


 


1.   鄉間小道” – 將車車在不同形狀的賽道上上下移動 (細張生最鍾意車車, 係街上會不停 一直望住, 望到車車開走為止)


2.   小兔開門” – 打開門看到不同業人物


3.   翻翻學學” – 認識26個英文字母和單詞


4.   小動物找身體” – 轉下三角形的木块配對6種不同的動物




有些賣家賣的款比較多和複雜, 但我就選咗依款. 覺得玩的野岩細張生年齡 - 可以訓練佢的手指肌肉同時又係第時讀PN班前要接觸到的野.  



除此之外
, 細張生差不多一. 見佢扶住野行, 就買咗架學步車比佢 (其實, 我係覺得d公仔cute就買咗). 昨晚教細張生用, 但佢唔識住. 學步行個時, d公仔會上下咁郁, 發出 咚咚 聲好盞鬼. 唯一要注意就係 如果用力壓落個把手度, 架車會翹起. 有點咗重心. 可能會跌倒. 所以用依架學步車, 必須有人看住.


沒有留言:

張貼留言