2010年7月20日 星期二

Topsy Turvy Birthday Cake Cookie

因為天氣等等的原因, 增加咗做cookies的難度. 所以一定要開埋冷氣同抽濕機來做, 唔係的話, D cookies 好快又軟又濕!!!!!


依個係一個十吋的 Birthday cookie. 因為Lok 想個蛋糕外型得意D同colourful D, 所以我決定做咗Topsy Turvy cake 外型. 個Bikini女郎都係Lok的idea, 好creative! 男友收到肯定甜在心啦!



將個Bikini女郎放大, 係唔係太sexy呢?  佢攞住杯 red wine. Cheers!



3 則留言:

  1. 你好呀~我8月頭左右想訂DAISY香水個隻cookies呀~
    請問幾多錢,如何付款呢? thanks :)
    唔知點解我send唔到email俾你......
    [版主回覆07/21/2010 23:44:00]Please check your email. Thank you!

    回覆刪除
  2. thank you so much!我男友好鍾意呀,仲唔捨得食添,最正係佢既身材HAHA
    [版主回覆07/21/2010 23:18:00]好高興你男友鍾意個cookie!!! 原本下午想問你, 但又怕你未送... . 佢既身材真係好惹火... . 謝謝你的支持!

    回覆刪除
  3. 你好牙  我覺得你整dcookies好令
    好有心思 我sd左e-mail 比你 thz

    回覆刪除