2010年7月8日 星期四

芝麻街 / Sesame Street Cupcakes

因為最近做cookies成癮, 所以好耐無整cupcakes or cakes 啦.  不過而家比較得閑 D, 所以就整囉.


小朋友最鍾意Sesame Street 啦! 尤其係Elmo. 我細個嗰陣都好鍾意.


Sesame Street卡通(Cookie Monster, Oscar, Elmo & Brendan Fraser) 全部都係手做. 外形, 眼耳口鼻全部係手搓成...我好滿意呀!! 全部都係糖做.....


我做咗云尼拿味的蛋糕, 上面係牛油忌廉(用牛油同蛋白做成), 唔係buttercream icing (加糖霜做). 牛油忌廉係好香滑, 同好似食雪糕一樣咁好味道....但buttercream icing就得個甜字囉...容易整好多.


為咗讓客人&朋友食得安心又開心, 我好樂意花多D時間同心機.



1 則留言:

  1. 我想問下整呢D幾錢啊?
    [版主回覆10/19/2010 17:21:00]請問你有無email? or please email me at agnessignature@yahoo.com.hk

    回覆刪除